2.12.12

saya suka awak

awak awak ! baca bila lagu dah mula taw ! sweet sikit :p :

ehem ehem,
Hai,
Awak,
awak nak tahu tak, 'yang saya'
suka awak !
awak tahu kenapa saya suka awak? 
sebab awak selalu buat saya happy,
dengan perangai pelik awak tu,
yang selalu blur tak tentu pasal,
yes, itu yang buat saya suka awak, 
seronok kenakan awak.

Awak,
tapi saya tahu,
awak tak minat dekat saya pun,
macam mana saya tahu?
ehem, saya ni seorang yang suka meneka,
tapi tak apalah,
saya takkan pernah ambil hati,
sebab, 
jodoh itukan Allah yang tentukan (hehe),
jadi  'saya'
tak perlu rasa kecewa.

Awak,
awak tengah baca ke?
eh, jangan baca,
nanti awak buat saya malu,
saya seorang yang pemalu sebenarnya :p
tapi mesti awak belah bagikan bila baca ini?
mesti awak cakap "bukan aku ni"
tapi
kalau awak yakin,
mesti awak tahu yang

saya suka awak :) 

selesai.

No comments:

Post a Comment