30.9.12

Mimpi

mimpi
semalam aku bermimpi lagi,
mimpi membuatkan tidak mahu bangkit dari tidur
mimpi itu membuatkan aku ingin ke sana,
walaupun itu mimpi, 
setiap malam aku inginkan mimpi itu.

mimpi,
adakalanya mimpi itu terlalu indah,
sehingga mimpi itu membuatkan aku terasa dekat dengannya
tapi 
bila aku bangun dari buaian mimpi,
aku mula menangis,
kerana aku sedar itu hanya mimpi,

mimpi,
terlalu banyak mimpi aku bermimpi,
senyumannya, ketawanya, caranya,
buatkan aku tersenyum gembira,
walaupun itu hanya mimpi,
mimpi itulah memberikan aku semangat.

mimpi,
aku terus bermimpi,
aku tidak tahu kenapa mimpi itu sering datang,
adakalanya mimpi itu seperti bernyawa,
tetapi hakikatnya
mimpi itu adalah sekadar 

MIMPI...

(hidup dan matiku hanya untukmu Allah)

sekian..

No comments:

Post a Comment