24.6.11

50. kuali hitam jol sepet

hai pembaca. selamat hari pembaca bak kata Affan (click). hehe. teruja bila di tegur oleh blogger tersebut. terima kasih kerana melawat :)

p/s : kalu nak comment entry boleh picit tulisan comment kat atas 2. huhu.

semalam pasal bola, sekarang nk cita pasal Myspace. if dulu Myspace adalah antara laman sosial yang market bak kata orang muda. tapi sekarang tertinggal dan di tinggalkan. antara punca nya ialah


  • menyusahkan penguna dgn button2 dan bnde pelik2.
  • semakin buruk dan x menarik minat
  • proses amat pelahan
aku dah jumpe penguna Myspace yang ber alih ke Facebook berkata :

" if Myspace nak lebih maju, die kene macam zaman die gemilang dulu. x payah tukar2 format nie buruk, hope aku ckp nie diorang dengar la, jap, temu bual nie masuk tb bape ek? " =='

lagi seorang peminat Myspace :

" bagus la Myspace skarang nie, kurang orang. xde la kutuk2, maki2, hina2. seronok main Myspace. :) layan la fb korang 2 ya :p "

haha. ntah ape2. mcm nie la. mmang perangai manusia yang buruk di tinggalkan. yang cantik di kejar2. x tahu, yang buruk dulu tulah yang diorang maen. then fuuk2. haha. sengal.

p/s : Myspace dah kene tinggal. giliran Fb bile ek? hehe

oh, lupa2. nk bgitahu nie. saya berkawan dengan sapa2 sahaja. :) dan pada sesiapa mahu saya share cerita dengan saya or promosi apa2. please ckp kat shoutbox. jangan risau. saya akan promosi kan. xde mintax ape2. hehe

oke la. kirim salam kat ibubapa korang ea salam jol nie

kata akhir. selami jiwa anda agar anda dpt selami jiwa orang lain :)

bui bui

video pilihan :

 
THE END

No comments:

Post a Comment