22.6.11

47. jol berubah

p/s : ni mmng blog jol. cume berwajah baru. :p tiada lagi monster besar/kecil ;p

if someone tnye aku, kenapa aku suke sgt dengan blog nie dan apa pndangan kau dengan blog. aku jawab mcm nie :

" assalamualaikum, saya mulakan jawapan saya dengan ucapan alu-aluan kepada pemberita, wartawan, artis2 dan rakan2 yang bijak di sana-sana kan. pertama sekali. kalu korang tanye aku, kenapa aku suke sgt dengan blog. cube korang jawab. kenapa korang suke melepak?, kenapa korang suke menyanyi?. kenapa korang suke buka FB?, kenapa korang suke merokok?. kenapa korang suka belajar?. apa yang korang jawab? yes, minat. sama la ngan aku. aku suke dengan blog sebab aku minat. minat bidang penulisan. ya, susah nk jadi seorang penulis kalu xde ilmu, jdi dekat blog nie, kita boleh jadi penulis. x ber ilmu ke, berilmu ke. kita boleh menulis. yang beza kan kita cume gaya menulis. adakah berisi, atau kosong. mcm aku, mmng tulis kosong. :) jadi x slah kalu aku tulis blog sebb minat " :)

if seseorang ckp lelaki tulis blog nie golongan yang lembut2 aku akan jwab :

" itu pandangan masyarakat yang suka jatuhkan orang lain. jeles tngok orng maju. peduli apa orang nk ckp. orng 2 xkenal kita, so, kita patut ke melenting, kalu ade orng yang mcm 2. orng2 mcm aku nie, baru nk start menulis mesti x jadi punye sebb suara2 syaitan itu r. haha. mara ya? peduli apa. "

if ade orang ckp blog kau x cantek. hancur. aku akan jawab :

" bukan kecantikan orang tngok dalam dunia blog nie. orang tngok gaya penulisan. kau dah tngok blog ben ashaari or nabil potter . diorang semua tulis cntek wow, blog diorang pun cntek. xde la nk cntek sgt asal tulisan diorang. idola blog aku diorang nie . teruja bila nabil potter tegur aku dulu. huhu :) "

if ade orang ckp kata akhir aku, aku jawab :

" aku nk ckp, sila la berjinak dengan dunia blog, amazing wow. ya sudahlah. hahaha. kirim salam jol kat ibubapa korang ya . bui bui "

video pilihan :


hayati

THE END

No comments:

Post a Comment