26.6.11

52.

salam sejahtera dan satu malaysia. kalau nk di katakan hari ahad adalah hari berehat. kemungkinan itu adalah betul. tapi betul ke kalau aku cakap hari ahad itu hari untuk kita membuat persiapan?

contohnya :


  1. gosok pakaian untuk ke sekolah/kerja
  2. meyiapkan kerja2 yang ditugaskan
pandangan aku. klau pandangan orang sekeliling. 

" em, bagi saya hari ahad hari tidur"

ade jugak ckp mcm nie

" hari ahad hari jadi saya, haha. x nk bgi hadiah ke?"

==' xpela. diorang x fham soalan. huhu. apa2 pun selamat hari ahad. mne Affan nie. xde tegur pun. huhu. em, xpela yang penting selamat hari ahad. heheh

p/s : check enjin kereta sebelum mulakan perjalanan. takut ade tikus dalam bonet kete. :)

okela. just nk ucap jek hari ini. xde entry yang best2. so, last word. saya sayang awak. saya tahu awak sayang saya. hahhaha

buibui :) 

video pilihan :



THE END

No comments:

Post a Comment