3.6.11

33. Jom duduk sini dengar jol cerita

Hai awak , awak dan awak. jam 5:08pm (03/06) aku update blog. mari dengar jol nk cerita

hai pendengar, pembaca, di sini aku menulis bukan kerana suka2 tetapi menulis penuh dengan isi dan penuh dengan kasih sayang dan penuh rasa rendah diri. hehe. amboi. jgn la serius sgt baca ayat 2. saja nk bagi ayat feeling sket. em, entry aku makin teruk? mkin membosankan? itu aku akui. sebb sekarang aku amat busy.

aku dah 7 bulan ber-blog. aku nmpak aku punya usaha selama ini menjadi. walaupun aku bukan pro pasal blog. tapi, aku berjaya menghasilkan satu blog untuk aku show kan kat korang. tapi xleyh la lawan senior2, hot2 blog. hahaha. aku suka2 jek buat blog nie.

p/s: menaip sambil minum air soya kotak RM1.20 . :p

aku menulis apa yang kuar dlam otak aku. aku xcedok dari orng laen. apa aku nmpak, aku perhatikan, aku tulis. aku xkan menipu dan xkan memuntar belit. hope semua yang aku tulis ini. kalu terasa. aku xkan meminta maaf, sebab itu pendapat aku dan aku berani meluahkan pendapat.

p/s : confirm, ramai yang lari dari baca blog aku. hehe.

video hari ini aku pilih ialah :


huhu. akhirkata wajah manusia tidak akan pernah berubah tetapi sifat manusia sentiasa berubah2 jadi , smpaikan salam jol. mcm biasa kat ibubapa korang. ya. bui bui . oh ya. kepada 2 orng yang tick xreti tulis 2. thank ya, syang korang. 

THE END



No comments:

Post a Comment