2.6.11

32. trip jol sebelum sambung belajar

hello, setiap orang ade entry menarik untuk di perceritakan. kalu terkena kepada serita yang hot2. ambik kau, sehari boleh dpt 100 atau lebih pembaca. walaupun cita itu pendek atau panjang x kira masa. mesti cerita itu akan laris.

oke, pukul 2:25pm (02/06) aku meng-update. setelah bermukadimah. aku nk ucap selamat masuk kebulan jun.

huhu. maaf lama x meng-update. mesti ramai pembaca lari. entry last pun kurang menarik confirm entry aku yang kali ini lagi mcm sampah. huhu

oke setelah aku menaliti facebook. kecoh pasal cerita tentang seorang wanita lanatng bersuara menyatakan die tidak virgin. em, oke mlas cerita tentang. kepada siapa yang lemah iman mcm aku nie. kita hanya mampu mendoakan kesejahteraan dia. semoga Allah membuka pintu hati dia dan di berikan hidayah. amin

oke2. kemana aku menghilang beberapa hari ini? hehe. aku pergi jalan ngan mmber sebelum semua smbung belajar. hehe. yela nnti dah xjumpe. aku pun dah duduk Batu Pahat (Joho), diorang duduk Pontian (Joho). bila nye nk jumpe. diorang balik x confirm lagi aku balik. huhuhu. so, kteorang enjoy puas2. huhu.

 ade gmbar kiteorang amix bersama :p. tapi nk show ke? haha. oke la. aku show dua jela ea (low quality) :


p/s : sila roll mouse anda kebawah dengan pntas sekiranya membenci gambar ini


p/s : gambar last.

banyak lagi sebnrnya gmbar but. upload die lmbat sgt. so, x sempat.


oke2. sekarang nie akhirkata aku. hidup kita biar di curahkan dengan warna warni agar setiap masa kita di isi dengan pekara2 yang indah. :) sampaikan salam jol kat ibubapa korang ya. love you all.

"aku yang kehilangan dalam diri sendiri". sebelum apa2 jom dengar lagu pilihan untuk minggu ini. oke :


p/s : kepada sahabat2 yang agak2 dalam dilemma nk putus or ape2. sila la dengar lagu ini.

THE END

No comments:

Post a Comment