26.5.11

31. jol berjaya capai target :))

tepat 6:52 petang (26/05) lepas aku sign ini blogger. . . .


BOOOM ! akhirnya ! berjaya capai target. hehe. kepada NOORLIYANA, hehe. awak akan menjadi orang pertama yang confirm2 dapat award saya :). hehe.kalu  korang nak pegi tengok blog dia, korang leyh pegi kat follower aku atau korang bukan link ini :) support dia ya para membaca. kita sama2 maju. Allah akan berkati kita :)

link : NOORLEYANA

picture :

haha, free time nk kerek. hehe. x salah kan? tapi ape2 pun terima kasih kepada semua2 sebab xde korang xde 200, huhu. hope lepas nie capai lagi target 7070 orang lawat blog aku. huhu. hampir2 cecah bilangan itu. huhu. kalu dah cecah hari ini, maybe aku x update. huhu. sebab dah update. hehe. orang nnti cakap bangga pulak kan. so, biar jela aku yang bergembira sebab aku usaha sendiri dan aku dapat kejayaan itu. kepada yang menolong jugak. aku berterima kasih kat korang. kejayaan aku, kejayaan korang jugak. cewah mcm dah berjuta jek kan follower. hahha. 

oke la, hari ini aku tulis pendek sebab nk celebrate kejayaan ini, hehe. so, dari pengalaman yang aku dpt nie. jangan berhenti berharap sebab berharap adalah lebih baek dari putus asa :) sampaikan salam jol kat ibubapa korang ya 

video pilihan hari ini :




THE END

No comments:

Post a Comment