25.5.11

30. jol berbicara dengan bahasa cool. :p

yeah! hello pembaca? sekarang hari selasa(24/05)  pukul 6:01 ptg. aku meng-update blog aku. dan entry yang ke 30. hehe :)) oke2. mcm biasa la, bile aku dah cecah nombor2 nie. aku nk ucap terima kasih kat korang2 suma ya. support blog aku lagi ya. jangan lupe tentang award aku nk bagi 2. :) nnti aku letak calon2 nye. hehe


oke. hari nie aku nk cerita pasal orang orang 'cool' . bila orng2 cool berckp, mesti keluar perkataan cool right? haha. tpi ape perkataan cool 2?. hahha.





hahah. pada pandangan aku, aku rasa bila orang rasa diri dia cool bila:

  • first, bila orang melihat dia dan org berckp tentang die/puji die. dan die akan rasa die menjadi cool
  • scond, bila dpt menulis ayat yang 'top' /laen daripada yang laen/ayat best dan org mula melayan dan memberi tumpuan kepada die. 
  • third, laki/perempuan menulis ayat2 yang menarik perhatian orang ramai.
  • last, bila die seorang yang beriman dan bertakwa :)
ini semua pendapat aku, so. jika ade yang terasa. aku x leyh wat ape2 la kan. minta maaf sahaja.

oke2, kita tinggalkan pasal cool, aku nak cerita pasal kutuk mengutuk di dalam laman web FACEBOOK. bak kata cikgu aku * suara yang garau : " saya tengok facebook macam saya tengok neraka sebab banyak dosa2 orang mengutuk sana, mengutuk sini."

wow,  ayat cool :p hahah. em, aku pulak rasa laen, diorang nak kutuk2 pun xpela. maybe diorang tengah hot kan bak kata nabil 'grrrrrrrrrrrr' :p  so, diorang lupe yang diorang tgh marah n tengah kutuk. huhu. so, lepas nie kalau korang nmapk jek orang yang mengutuk korang tulis la ape2 contoh nye :
  • wow, that cool . kalau nk tmbah cantek sikit. letak smile2 yang cool
  • JK :p
  • grrrrrrrrrrr =..=
  • boooooo !
  • wahai manusia, ingat Allah ya :)
so, semua benda boleh settle. :) oke, last jol nk ckp. jika dlam padang bola sepak ada 22 orang pemain genius, maybe perlawanan 2 jadi perlawanan yang paling buruk dan membosankan. maksudnya, kita tidak perlu jadi manusia yang sempurna atau menkejar kesempurnaan dalam hidup kerana sempurna boleh merosakkan kehidupan kita. sampaikan salam jol kat ibubapa korang ya. bui bui :v

p/s lagu khas untuk korang2 semua :) written the stars. enjoy

THE END

No comments:

Post a Comment