24.5.11

29. bila jol berbicara siapa yang mendengar?

hai all pembaca2. aduh lagu sedih pulak. huhu. hari nie hari selasa(24/05) pukul 10:45 aku meng-update blog untuk bacaan anda semua.

p/s: sorry guy, hari ini tiada gmbar untuk tatapan anda.

oke, aku bukan yang sempurna ibarat kaca dan permata bak kata GSM. hehe. lagu hilang rasa cinta. hehe. kepada siapa2 yang tanya, itu la tajuk lagu blog aku. huhu. lagu makan dalam punya. hah, kepada sesiapa yang dah smbung blaja. good luck semua kejar cita2 korang aku lum lagi, bulan 12 nie baru pegi. hehe. lama x. mcm ape.

aku update tapi aku x tahu nk tulis apa. huhu. sebab fikiran aku kosong dan rasa kesunyian dan rasa kerinduan. haha. ape seyh. em, aku ade target untuk aku capai dlam blog aku nie. antaranya ialah


  • first, follower nak cecah 200 tahun ini. hope dpt cecah.
  • second, yang melawat cecah 7070 orang. 
  • third, dpt memecahkan rekod sebulan ade 2000 orang membaca. nmpak mcm payah kan. huhu
  • fourth, ada orang comment. 
  • lastly, orang suka membaca apa yg aku tulis

huhu. hope dpt ape yang aku nk. huhu. sgt payah, tapi aku berusaha untuk kemajuan blog aku. huhu. agak2 kalu aku bagi award kat sape2 yang dptkan aku capai target oke x? huhu. rasa2 oke kan? so, aku nk wat award. 

p/s: jika korang setuju, korang komen ya. 

and antara award yang aku nk bagi :

  • first, award pembaca banyak tulis di 'shout box'
  • second, award pembaca yang bnyak komen
  • third,award kepada pembaca yang follow ke-200
  • fourth, award kepada pembaca yg spoting :)
haha. award2 nie sume untuk korang. dont worry. u will happy with dis award. hahah.

p/s: nk piala or pingat?

em, oke la, sgt penat menulis mengunakan keyboard "acid'  nie.huhu. last word, be yourself, dont show your fake to everyone, it will make you so stupid. haha. betul ke aku tulis inggeris nie. hahah. oke, kirm kan slam jol kat ibubapa korang. dan letakkan senyum di bibir korang semua ya. bui bui :v

THE END

No comments:

Post a Comment