20.5.11

28. jol berbicara


mcm mne perasaan anda hari ini? sehad? oke? bahagia? sensara? mati? sakit?. "korang xpilih mne2?"  ape,rase jatuh cinta? ooooohh, macam ape biler kita mnyoalkan bnde2 nie semua. bila bnde nie sume bermain kat pale hotak korang sume. BOOOM! pasti meletup. ape lagi kalu bnde 2 CAKKKK ! tepat2 kat hati korang. ADUHHHH ! pasti sakit. kan? kan?. so, ape yang korang nk wat bile bnde 2? nangis? diamkan diri? rasa rendah diri? hahhahaha. buat ape mcm 2. nk ikot tip aku? nk? oke, nah ko bace tip aku. then korang fikir2kan ya.

  • first choice, korang panjat bumbung rumah ko. then ko jerit ayat nie " wahai (letak nama orang 2) , aku nak kau dengar! kau wat aku tahu aku syang kau sekarang, aku jatuh sayang kat kau. jadi! bagi aku ubat, xnk bagi ubat pun xpela. ko bgi aku duet k, senang aku nk beli ubat. " oke. then korang trun bumbung umah. korang call "orang itu"  ko ckp mcm nie "tdi dgr x aku jerit ape?". huhu.
  •   second choice. korang pegi depan2 die. korang jangan ckp. korang tulis dalam kertas. korang tulis mcm nie "hati saya jatuh". if die ckp kenapa. korang tulis nie "sebab awak". n bla bla bla. korang ikot la ape yang korang nk tulis. if korang nk berbaik last kerts yan korang ade. korang tulis mcm nie " alamak, kerts sudah habis, jadi saya rasa saya perlu pegi sekarang untuk dptkan kertas baru untuk borak dengan awak lebih lama, maafkan saya ya. oh, saya nk awak tahu, saya sayang awak" hahah. oke itu ayat aku, so, kalu korang ade ayat lagi best. korang leyh tulis mcm itu. :)
oke2. aku tahu tip2 itu sume x leyh pakai. haha. so, aku nk bgitahu kat sini. korang kene berani n cepat bertindak. jangan sampai bnde yang korang kejar x dpt. hahha. jgn menyesal k. :p


 
gambar tiada kaitan dengan ape yang aku nk tulis nie. hahha. oke2, semalam hari terbaek, dan hari ini hari yang terburuk. hahha. semalam hari bersuka ria hari ini hari berduka lara. semalam hari khamis(19/05) hari ini hari jumaat(20/05). hahha. thank too all my friend yang wat aku happy semalam ya. :p hah, nk crita sket nie. masa aku blik dri pontian, aku naek teksi cina then cina 2 ckp mcm nie "duluuuu, olang cari teksi, tapi sekarang teksi cari olang" , then aku fikir. susah nye nk cari duet. huhu. ade lagi cina 2 ckp " lu olang kalu mau hidup, lu olang kene jujur, lu olang kalu itu tipu2 punya hidup memang senang, tapi hidup lu itu mcm nelaka, manyak panas." huhu, aku bangga dengan pakcik cina 2. huhu. walau aku x paham sgt ape die ckp. tapi aku bangga dengan ape yang dia ckp. huhu.

p/s : good bye too all kawan2 yang snbung2 balaja2 ya. jgn lupa2 aku kat sini. kalu rindu text2 jek, aku sentiasa on handset tok terima text korang2 sume2. oke :)

 oke la, smpai sini jek aku tulis k. untuk yang blog no.4 aku. aku still mngikuti blog2 nie. aku kene pilih yang berbaek, untuk korang2 sume bace. oke. akhir kata : smpaikan salam jol kat ibubapa korang n n jangan lupe makn nasi. nyum nyum. bui bui :v

THE END

2 comments:

  1. haha !!
    tip kau mmg melet0p !!
    tp kau penahh buad ke naek atas bumbung tuh ?? then ape parent n 0rg kampung kau ckp kt kau pas tuh ??

    ReplyDelete