6.5.11

26. jol berbicara


aku penat . . . . aku sunyi . . . K D T MK. . . .  A R K MK. A S K MK. aku malu nk ckp. sebab aku nie just RAKSASA yang xde ape2. yang selalu kene maki. kene hamun. tapi aku x kesah semua 2. yang penting aku dpt hidup. tapi semalam aku x tahu apa jadi dengan aku. mybe aku penat kerja. xpela . A M M MK. aku sayang kau walau kau x nmpak aku syg kau. that all.
p/s: untuk pembacaan dia sorang saja, sapa baca boleh copy paste bagi kat awek/pakwe korang. haha.:p
sowi guy n guy. tadi luahan perasaan too MK gemuk. hehe. oke sekarang aku nk bgi korang cerita yang menarik yang kongsi ngan korang korang semua iaitu hahah. aku x dpt UPU. hahaha. =.= dari semalam smpai sekarang aku malang jek. huhu. biasa la raksasa lah kan. sentiasa malang. asyik kene bunuh ngan ultraman. x pun dengan power ranger.tapi xpe. aku bersyukur ngan apa ya Allah tentu kan tok aku.  I LOVE ALLAH.

hari makin bertambah. tapi masih x dpt lagi gaji. =.= esok dah nk berjalan. kenapa x dpt nie. malang lagi. kenapa selalu orng mengunakan perkataan malang bila dpt benda2 yang x baek. kenapa kita x bersyukur ek apa yang kita dpt 2 ? jawapan 2 senang. sebb kita nie MANUSIA. huhu. manusia sentiasa x puas dengan apa yang diorang dpt. manusia sentiasa nak sesuatu yang perfect walaupun benda 2 sangat perfect. semua nya MANUSIA.


pecah. semua benda yang baru x semestinya bertahan lama. dan x semestinya barang yang bruk itu x boleh digunakan.. kalau ade fikiran mcm 2. fikiran2 itu aku panggil fikiran kolot. jangan menilai dri luar saja padahal isinya berfungsi, sama juga dengan buah. buah durian. walaupun hodoh berduri, tapi dalam cantek berseri, *cewahh. haha. macam ade ayat kalis2 kan kat situ. :) kalau yang fham teruskan pemahaman anda, kalu yang agak2 x fham bace dari mula. kalu x fham jugak. aku ade letak fb aku kat bawah 2. nnti tnye la aku kat facebook. oke. boleh share2 idea sekali.

kepada kepada yang meng-comment blog aku. terima kasih. korang memang baek. aku doa kan korang berjaya ya dlam hidup korang. amin. dan dan x lupe juga. esok! aku nk trun PONTIAN lagi. mesti korang tnye ade ape kat PONTIAN. hanya org pontian jek fham ape yang ade kat pontian.oke2. aku still nk korang bace blog islamiah yang selalu aku baca sebab banyak orang tanye kenape aku slalu ckp fasal2 islam nie. :) oke link nye ialah blog islam. aku hope penulis blog itu di lindungi Allah. amin.
p/s: sorry hari ini entry agak membosankan. aku ulang baca pun aku bosan. harap maaf kepada pembaca,


baek la, akhir kata akhir penulisan akhir segala2 nya. gamabr 2 dah terangkan segala2nya. yang tick x reti tulis terima kasih. yang laen2 pun aku terima kasih jugak. akhir kata aku, jadi manusia yang tidak suke memilih supaya hidup penuh dengan kerehdaan Allah. smpai kan salam jol kat ibubapa korang ya. bui bui :v
p/s: aku nak cri satu blog yang aku minat dan aku selalu baca. aku akan tulis mengenainya, untuk bacaan seterusnya. hope korang tunggu ya. :) siapa yang kene.
THE END

No comments:

Post a Comment