9.6.11

35. : error font :

hello. break the chain menemani anda :) . sebab lagu dah rentak mcm nie. nk x aku tulis mcm cool2 x? haha. memang x la.

p/s : entry aku, post wall aku, sesiapa yang nk tegur ke ape ke, peduli ape aku! mention kat sape-sape yang ckp aku. eh, aku melenting pulak. hahha

relax cool. bape minggu nie. lansung xde idea nk tulis blog. ape kata hari ini kita lepak2 cita pasal ape yang korang minat. isu hangat


  1. orang dah xde dara. *aku mlas cmpur
  2. akademi fantasia
  3. rajalawak
  4. tulisan biru kat fb
  5. fahsion latest
itu antara isu2 yang aku dah wat kajian . so, guys. aku mmng xde idea nk tulis. nmpak x kelemahan aku. korang tahu sebab apa aku xde idea

  1. orang mempertikaikan ape yang aku tulis kat post wall fb
  2. bagi nasihat mcm die x penah buat benda 2
sgt menggangu kot. so, kalu aku tuliskan. die ckp balik ntah ape2, aku x fham betul. agak2 manusia mmng gini ek ? :) 

p/s : thank pada yang menegur cara penulisan dan ejaan aku ya. hehe. aku mmng typo (salah eja) sikit. haha.

akhirkata, jangan nak menyibuk nak nasihat kalu benda 2 pun ko buat :) terima kasih. mention : tiada sapa. haha. maen2 jek. kla. 
video hari ini :

stop music bwah dulu ya :)

THE END

No comments:

Post a Comment