30.4.11

24. jol sepet berbicara

PENDAHULUAN

apabila seseorang blogger itu kekurangan idea. ia akan cube mncari idea untuk menulis dengan ape cara sekali pun untuk bacaan para pembaca yang setia. itu sama berlaku kat diri aku skang. aku mncari idea untuk menulis seberapa bnyak yang boleh untuk mnghiburkan pembaca. hari semalam xkan sama cara penulisannya dengan hari ini. dan juga sama bgi pembaca. pembaca hari ini tidak akan sama dengan membaca semalm. so, sebab itu la. setiap hari blogger kan cri kelainan untuk blog nye. dan untuk menambahkan seri blog nye. ia akan selit sedikit mukadimah mcm mne saya buat sekarang. jadi berseri-serilah blog itu dengan ayat2 power dan kata2 manis diri mulut seorang blogger dan ditiap di atas kertas entry masing2. dan dari situ pembaca akan menilai sejauh mne blogger itu mmpu pergi.

oleh itu, saya sebagai seorang blogger yang maseh mentah. perlu mncari kelainan untuk bersaing dgn blogger2 handalan. dan dan. support dari korang juga boleh mmbantu aku. huhu. terima kasih ya.


ISI PENTING

AMARAN kepada sesiapa yang pernah curi barang2 akau dulu. AKU HALAL kan. :) ini lah sifat yang Nabi Muhammad S.A.W ajar kepada umat akhir zaman supaya maaf kan sesama insan. :) oke2. isi penting untuk hari ini? aku nk wat pengumuman yang aku x online selama 1 minggu start pukul 8 pagi esok. aku dah x online FB. so, aku dpt tumpukan kepada blog sepanjang masa. dan dan. korang2 sume yang membaca blog aku. hope dpt tolong aku sebarkan blog akau ini kepada rakan2 yang laen ya. aku akan turut membantu korang :).
oke aku nk rest sekejap. korang dengar lagu ini dulu. then, aku sambung penulisan aku ya :


oke2. best layan lagu 2? huhu. x best? peduli apa aku. huhu. baek seterusnya. korang play music bawah nie dulu. dan baca ape aku tulis. oke? fham. oke sekarang play.



MULAI HARI INI. 
SAAT INI.
PERUBAHAN DEMI PERUBAHAN AKAN BERLAKU.
TUNGGU DAN SAKSIKAN PERUBAHAN INI.
SEMOGA PERUBAHAN INI.
AKAN MENAIKAN MINAT ANDA 
DAN MEMBAKAR SEMANGAT ANDA
 UNTUK MEMBACA
BLOG JOL ANAK KARIM :V
ITU JANJI SAYA
"JOL"
ATAU NAMA SEBENAR
MOHAMMAD ZUHAILI
BIN
ABD KARIM
.

oke, itu bile seseorang dlam keadaan yang amat bosan. eh, jgn stop dulu. biar kan. hehe. dan nk closing nie. biar la music 2 berjalan. hehe. seronok sikit kan. oke. akhir kata pada hari ini. aku nk korang simpan satu cita2 dan korang berusaha dpt kan nya. bila dah dpt. itula kepuasan yang korang dpt. dan dan. korang jgn sesekali mengalah dan terus mengalah, sebaliknya terus berusaha, dan berusaha mncapai ape yang korang inginkan. sampaikan salam jol kat ibu bapa korang. bui bui :v

THE END

No comments:

Post a Comment