28.4.11

23. Jol sepet berbicara


oke. bile update tgh mlm mcm nie. mula la xde idea. huhu. tpi aku cuba bgi topic yang menarik pada hari ini ya :
kepada yang membaca blog aku nie. aku nk berterima kasih sekali lagi. rekod pengunjung di blog aku meningkat setelah jatuh 2 bulan berturut2. tapi aku still men-cari2 mcm mne nk jadi blogger hebat sehebat blogger top 10. aku kekurangan sesuatu maybe dalam penulisan. antaranya ialah :

  1.  still mencari kelain untuk pembaca yang setia. maksudnya nk cri gaya yang laen dri blogger yang laen.
  2. kurang ilmu tentang blog dan still blajar tentang blog.
  3. kurang nya gramatis dalam menulis entry
  4. suka sgt merepek dalam semasa menulis.
banyak lagi kelemahan yang aku ada tapi setakat ni itu jek aku mmpu tulis. dan x semua kekurangan itu aku x dpt selesaikan. antara yang aku selesaikan ialah:

  1. aku dah dpt mencecah target 100 follower.
  2. mengurangkan merepek dlam menulis entry.
  3. aku dah msuk kan lebih bnyak fakta dari auta
jadi lepas nie aku nk selesaikan lagi ape yang aku lum selesaikan. dan bile satu hari nnti aku dah berada di atas. aku x kan sombong dan berlagak. amin.  x sepatutnya bile kita di atas kita bongkak. :)

oke, seterusnya aku nk share sikit ngan korang ape yang aku buat hari ini huhu. sebelum 2. korang dengar dulu lagu nie terutama si MK :p :


maaf ya sebb wish busday x sehebat peng-wish2 yang laen. 2 jek sy mmpu wish. hope happy ya. happy birthday ECHA :) . sorry again.



em, oke sambung balik ape aku nk cerita. oke pada entry lepas aku dah cerita pasal buku yang aku baca kan. oke sekarang. aku nk cerita ape impian aku dan selama ini aku x penah dan aku mmng nak bnda 2. benda 2 ialah



oke gelak la cepat. huhu. aku x penah naek benda nie. some one tolong bawa aku naek bnda nie. x ksah la lama ke yang baru ke. aku nk naek benda nie huhu. sumpah bile aku naek. aku jadi jakun giler. huhu. oke, korang nk smbung gelak, gelak la. huhu =.=

oke, hari ini isu hari ini aku tinggalkan sehari sebab hari ni aku agak bz. huhu. so, sowi geng. laen kali aku cri lagi isu2 hari ini.

KATA AKHIR JOL :

happy birthday to MK. oke, itu saja. sampaikan salam jol kat ibubapa korang. thank baca blog saya. bui bui :v 

THE END




No comments:

Post a Comment