16.9.12

16 haribulan.

Hai, selamat menajalani kehidupan seharian anda. apa yang anda perhatikan sekarang. adakah dari sudut kiri atau sudut kanan, atau anda memandang kehadapan dan memikirkan tentang masa hadapan anda. jika itu, anda adalah manusia yang luar biasa bagi saya, bukan orang lain ya. kenapa saya cakap seperti itu? sebab saya tak pernah buat macam itu. hahah. ok, stop merepek. 

16 haribulan adalah hari ini right. hari ini adalah hari bermakna bagi aku. why? sebab 16 haribulan inilah dia banyak mengajar aku tentang erti kehidupan. bermula dengan kesedihan dan aku pada tarikh ini aku membuka mata yang aku xperlu lagi kesedihan kerana aku sudah dapat kebahagiaan, setiap kali 16 haribulan. aku menanti tarikh ini setiap bulan. apabila 16 muncul. aku gembira dan rasa hilang semua masalah yang aku ada, entah kenapa aku rasa macam itu, tapi ia betul membuatkan aku rasa bahagia. apabila rasa ingin marah, hilang terus, apabila rasa rindu, ia akan buatkan aku tersenyum. haha. kadang-kadang kelakarlah juga bila ingat, tapi ya, itu memang kenyataan yang aku memang macam

but now, maybe aku perlu cari tarikh baru untuk aku lupakan tarikh 16 haribulan ini. tapi aku still  tak pasti. perlu ke aku lupakan? sebab aku masih tak tahu, tarikh apa yang akan hiburkan aku lepas ini. tapi tak apalah :)

jadi aku teruskan jela tarikh ini dan sampai masa aku tahu, tarikh ini aku paksa lupakan.

mati aku Allah dah tentukan. 

selesai.

No comments:

Post a Comment