11.9.12

Baru Rock ! !

kehidupan aku kembali seperti biasa. normal kembali. ya, selepas single ini biasalah, sunyi mestilah ada, nak cari teman yang baru, jauh sekali, yelah siapa nak cari cepat sangat, aku bukan player ramai simpanan and aku bukan senang nak cari baru, ya aku kan macam raksasa.

well, aku sekarang sibuk dengan kerja-kerja aku, ini pun tengah siapkan video pasal akaun untuk ditayangkan untuk semester 2 akan datang. nak buat bukan senang, tambahkan pula aku bukan seorang editor.

kehidupan aku macam mana? ya, sekarang bangun lambat, haha. maybe adalah perubahan, perubahan tak mudah percaya dengan orang yang macam baik rupanya-rupa banyak muslihat. sekarang aku belajar cara bagaimana nak jadi seorang yang jujur, lagi satu, dulu aku seorang yang tegak, lurus percaya akan kata-kata orang-orang yang suka sangat memperbodohkan aku. tapi sekarang aku dah kurang, aku xpercaya cakap sesiapa lagi termasuklah orang yang terdekat kecuali my family.

bila kita sudah di ludah, di kencing banyak kali. takkan kita nak duduk je tengok kita di ludah, di kencing kan? tak ke bodoh macam itu? so, aku akan cuba berubah untuk lebih baik supaya aku x diludah dan di kencing. aku dah penat.

oh, ada pesanan kepada yang dulunya buat aku, maaf, aku tak boleh buat apelah. aku serah je dekat Allah, maybe dia lebih layak untuk menilai sebab aku manusia biasa. maaf? memang di maafkan tapi bukan kesemuanya. sebab aku bukan aku yang lama. faham? tak faham pergi sekolah balik la. hahaha. :p

haha. susah nak tengok aku macam ni, dah tengok semua orang tak suka, aku tak ada pilihan. jadi baik diludah baik aku macam ni.

mati aku tuhan yang tentukan bukan manusia. :D

ok :D sampai disini. tak suka? sorry, saya bukan jol, saya Zuhaili :D hahahaha.

selesai

No comments:

Post a Comment