14.11.11

surat surat di mana kau surat. kalau kau tak datang biar aku yang jadi surat..

surat surat surat dan surat. surat hantar cepat tapi dapat balik suratnya lambat. kita yang kat sini tunggu surat sampai. haihh. pengurusan biar betulkan sikit. surat ape? surat politeknik ni. kadang-kadang risau, kadang-kadang bosan tunggu surat. dalam kepala otak ni memikirkan surat je sampai, surat ah long bagi dekat peti surat pun di kejar ingat surat dari poli. dulu aktiviti ni aku tak pernah buat dan tak berminat nak buat. tapi sekarang. aktiviti menunggu surat datang adalah aktivit utama selain text shasha jasni.

minggu ni tak sampai, nak telefon minggu depan, kenapa tak telefon sekarang? orang cakap, sabar nanti dapat lebih. :)) jadi kita kena sabar walaupun memang dah tak sabar gila nak mampos.

p/s : tahniah buat atlet-atlet yang menyumbangkan pingat emas, perak, gangsa dan pingat-pingat yang lain. eh, ade ke?? :p

ditaip oleh :
JOL KARIM :)

THE END

No comments:

Post a Comment