6.10.11

"kalau berpacaran jangan tunggu lama-lama". nampak sangat gatal dia, habiskan belajar dulu.

kepercayaan amat penting dalam satu-satu perhubungan. jika hubungan itu telah menuju puncak kegagalan. kepercayaan setiap pasangan akan menjadi lebih kurang dalam 5 atau 6 peratus sahaja. dan tunggu saat nak putus. so, apa lagi masuk lah? tunggu lama-lama buat apa? haha. 

ya, ingat ya. biarlah apa yang pasangan kita buat, jangan syak apa-apa. biar kita bendul. one day, if dia salah. akan terbongkar. so, biar kita lurus dalam bercinta kerana itu bagus untuk pasangan muda iaitu pasangan 18 tahun kebawah.  
p/s : bukan pakar bagi nasihat. :p

untuk pasangan atas 18 tahun keatas. hehe. ingat, panggilan couple dah tak di perlukan lagi. sekarang sudah perlu menyebut CALON hidup. dunia couple kita dah lepas. sekarang masanya kita harus sedikit memilih dalam memilih calon yang sesuai. bukan memilih dari paras rupa but memilih dari perangai. semoga hidup selepas kahwin bahagia. amin
p/s : cakap macam betul jek kan :p

ok, kepada yang dah berkahwin nak tambah satu lagi?? sudah-sudahlah tu. cukup la. biar kita berkasih kat dunia ni satu. bila kat syurga nanti, mintalah 12 ke, 14 ke, confirm dapat, ok? ni adik kecil nasihat. harap maaf kalau tersinggung. cuma bagi nasihat sikit je.

THE END

No comments:

Post a Comment