17.6.11

44. kalau hati tak tenang carilah jol.

hello guy. 

semakin lama semakin merepek balik blog aku. huhu. sebab 2 pembaca makin kurang, haha pdan muke aku. oke2. xnk lari tajuk. sekarang nie hati korang x tenang ya. 


sedih?
mengantuk?

kan ade pil kuda. telan jek. arak pun ade. minum jek.  hahha. oke itu maen2. PENEGASAN ! jangan ambil apa2 yang boleh membawa kemudaratan kepada diri sendiri. sebb korang korang sume muda lagi. belum sempat kahwin. belum sempat rsa hari tua. anak cucu lagi xde. so, fikir secara dewasa. tapi mesti ade manusia yang ckp mcm nie 

"BIARLAH, KUBUR AKU , KUBUR KAU, BATU NISAN LAIN JENAMA, SO, APE AKU PEDULI"

haha, dengan bongkak dan sombongnya. org2 mcm nie nk kita biar ke? haha. mesti korang ckp biar kan? a!a betul biar jek. tengok boleh x die hidup kat akhirat nnti hahha. xdela. maen2 jek. orang mcm nie kita doakan jek diorang leyh berubah.

eh, jap. aku belum bagitahu mcm mne nk atasi kalu hati x tenang ea? hahhaa. baek lah. nnti aku cita ya. ade hal nie. hehhe :p akhirkata. solat penawar kepada semua pnyakit :) bui bui 

video pilihan :


THE END

No comments:

Post a Comment