17.6.11

43. setiap kata2 jol akan di isi dengan senyuman

wah, tajuk entry macam good2 jek kan. tapi betul. setiap kehidupan kita. mesti ada kata2 yang buat orang tersenyum, tersengih, bak kata lagu ini everthing can be oke. :) hehe.



setiap kehidupan jugak ada kejutan yang kita x sngka mcm hangleotalk di follow oleh Ain Zulaika. huhu. (kalu salah eja maaf ya). nmpak di sgt seronok. yes, kita akan seronok bila benda yang kita nk. dpt dlam keadaan yang suprise. huhu. TAPI, x semua kejutan 2, yang baek2.


ada jugak yang sedih. sebagai contoh, kematian, kemalangan or x dpt biasiswa. (jgn terasa) huhu.
tapi mcm biasa, bak kata lagu ini, everything can be oke. hehe. korang nk dgr aku nnyi x? hehe. kalau nk aku letak video nye kat sini. hehe.

korang tersenyum x bila aku tulis ni? haha. ke korang bosan? haha. baek korang senyum sekarang ! kalu x aku dpt malu . hehe. x nk senyum ea. x pe. aku mintak perkhidmatan die nie

Mr. bean yeah! hehe.

p/s : ramai yang bertanya tajuk lagu blog ini. tajuk lagi ini ialah. "ya sudahlah" :) lets dance.

oke la kata akhir aku. manusia yang baek ialah manusia yang mnjaga solat 5 waktu nya, menghormati ibu bpa dan membuat bnde yang baek. :) smpaikan salam jol kat ibu bapa korang. bui bui.

p/s : sila tekan shoutbox 2 dua kali. supaya die tersembunyi. sja aku letak mcm 2. supaya korang nmpak shoutbox 2. :)


video pilihan :

seorang yang berbakat. support die org JOHO:



THE END

No comments:

Post a Comment