13.4.11

15. Jol berbicara

LUAHAN PERASAAN:


Hai all reader. arghhh! korang tahu x aku jeles. jeles ape? sbb aq x leyh tulis sehebat NABIL POTTER!. korang tahu die kan? x tahu?nah, korang bukak nie "nabil potter". n aku tulis x sehebat blogger laen? kenape ek? pasal aku selalu merepekan? entry aku bosan kan? xde gmbar xde video. kan? aku tngok semua blog ade gmbar ade ape2. tpi aku??! xde!. arghhhh. ape seyh. mcm nie mlas aku nk men-blog. aku tahu korang sokong pnye. eh, lagu nie menganggu btul la! stop the music!


PERASAAN HARI INI:



KAWAN KAWAN hope korang baca nie. aku nk luahkan perasaan nie. aku rindu giler kat korang2 sume. huhu. walaupun mulut aku nie kata laen, tpi hati aku kata laen beb. sebenarnya aku giler rindu. hahha. memang dri form 1 aku kenal ngan korang2 sume. tpi! dah rapat mcm adek beradek. then, aku tahu. bile reader laen baca. mesti ade ckp mcm nie " ala, nnti dah keje, berpecah la 2" . aku tahu jdi mcm 2. tpi sbb bnde 2 akan jdi la aku nk puas kuar n happy2 ngan korang!. tpi skang aku mmng dah jauh la. ape korang buat aku x dpt ikot. huhu. dulu jln2 ngan mmber, skang berjalan mcm dlm gmbar 2. nmpak x?. lagi sekali. aku rindu korang2 sume. :)


ISU HARI INI:


oke2. isu hari nie. aku nk cerita pasal kerja aku. hehe. aku akan dpt gaji pertama aku, dlm beberapa hari lagi. memang aku x sbar, sbb aku nk berbelanja n nk belanja orang mkan n brang. huhu. tdi masa aku kerja. boss aku bnyak cerita mcm2 pasal bisnes. huhu. semua nye mmbina. aku mcm dah nmpak peluag yang cerah dlam bisnes. tpi aku perlukan sokong, * mcm dah abis blaja jek. huhu. tpi dgr diorang cerita, seronok sebenarnya. huhu. satu hari nnti aku nk jdi mcm boss aku, pandai berbisnes walaupun die bukan orang yang amix bidang bisnes. tpi! aku kene blaja dulu, hehe.


KATA AKHIR JOL:

jadi la orang yang berguna kepada masyarakat, negara dan pada diri sendiri. usaha yang kita hasil kan sendiri tanpa menipu kaan mendapat kepuasan yang teramat sgt berbanding dengan usaha yang kita buat tapi menipu. :) kirim slam jol kat ibubapa anda. bui bui

THE END

No comments:

Post a Comment