4.2.12

I pain.

ini kali petama kami macam ini. aku tahu dia sabar, sangat-sangat sabar bila dengan aku. macam-macam dia dah tolong, ikut cakap aku, buat macam-macam untuk aku. cuma aku tak nampak. tapi, semalam hari yang paling buatkan aku nampak di banyak berkorban untuk aku. aku sedih bukan sebab dia. tapi aku sedih dengan diri aku yang pentingkan diri. tak pernah fikirkan dia. ya, memang aku fikirkan dia. tapi apa yang aku fikirkan tak sebanyak apa yang dia fikirkan tentang aku. semuanya hanya dia, aku rasa seronok bila dia ada. tapi aku yakin yang dia tak rasa macam yang aku rasa. dia rasa sunyi dan rasa keseorangan. kenapa aku biarkan dia macam itu?

kalau awak baca entry ini saya nak awak tahu : 
       saya nak minta maaf sebab saya pentingkan diri saya sahaja sampai awak terpaksa buat sesuatu untuk saya. saya nak minta maaf kalau selama ni saya memaksa awak buat sesuatu benda yang awak tak nak buat. saya nak minta maaf kalau saya bukan seorang boleh meng-happy-kan awak. lepas nii kalau saya di bagi peluang, saya akan cuba ubah semua itu. cuma perubahan itu lambat sebab saya seorang lelaki yang lurus. last, saya nak awak tahu yang saya sayang awak sangat-sangat. saya  mesti ada bila awak perlukan saya. saya tak akan tinggalkan awak even saya dah tak ada nanti, saya selalu ada dekat hati awak. saya tunggu awak even awak dah tak ada dengan saya nanti. saya tunggu awak, saya janji.

No comments:

Post a Comment