24.9.11

percaya la , lagu rap 2 leboh bermkna dari RnB.

hahah. aku layan lagu rap sedangkan orang lain layan lagu RnB hahaha. lagi sekali ketawe boleh? hahhaa. oke cukup

kenapa aku minat rap? sebab setiap perkataan rap 2 dia meluahkan dengan percakapan, luahan dengan perasaan. kalau lagu? di ulang2 lirik 2. walaupun rap ni pun lirik. tapi datang nye dari diri dia sendiri.
aku faham hati seorang peng- rap ni. diorang suka meluahkan perasaan dalam hati mereka dengan menulis lagu2 rap.

meluah rasa marah mereka, rasa cinta, rasa suka mereka, rasa memberontak, rasa kasih, rasa sayang di satu kan dalam lagu rap mereka. x percaya dengan lagu aku letak kat blog ni. dengar dengan teliti dan focus dan hayati. best! x semua orang boleh rap. dan rap ade sindiran makan dlam atau sindiran terus. aku cinta music rap. klau ade orang ajak aku rap!. aku nak. hehe.
p/s : orang rap adalah orang yang paling sweet. so, pilih orang yang suka rap2. hahhaha :p


itu semua pendapat aku la. aku minat eminem, artis malaysia semua aku minat. huhu. mintax2 ade lagi lagu2 rap dapat di keluarkan di Malaysia. supaya x di hilang music rap di dunia. :)

rap rap jugak, kalau xde lagu x best jugak. so, dua2 sama penting, cume aku minat rap lebih :p

THE END

No comments:

Post a Comment