4.9.11

Hari sabtu jumpe 'Puteri Bintang'

hehe, semalam (sabtu) hari yang paling bersejarah dan seronok. dah tercatit dalam buku sejarah hidup aku. why?
baca la tajuk . hehe. jumpe puteri bintang aku hehe
p/s jgn jeles ye :)

sebelum pergi, mama die suruh dtg rumah jemput. sesat ==' tapi akhirnya jumpe jugak. hhehe. mama die jemput masuk. aku masuk. dan dan hati berdebar nak jumpe si dia. bila die trun tangga, terus toleh muka die ke arah aku. dap dup dap dup. hehe. hati sgt seronok. then aku boleh terkaku kat situ sampai mama die tegur " die dah keluar dah 2" hehe. malu malu.

start jalan, mereka keluar bersama, first malu2. smpai saja di tempat yang di tuju. rasa malu terus hilang. bergurau, berjalan, ketawe, senyum semua bersama :). die terima aku seadaanya. sebb itu aku sgt sayang die. walaupun aku nie raksasa. :)

but time nak balik. sgt2 sedih, haihh. xpela. if ade time kita jumpe k syg :) tapi semalam(sabtu) bukan terakhir taw kita jumpe :) . dia salam aku dan aku tengok die masuk rumah. tapi aku x nmpak muka die. mesti die rasa mcm mne aku rasa kan.

massage for her : I LOVE U and I NEED YOU. muahhhx.

THE END

No comments:

Post a Comment