7.9.11

eh, aku sedang menyampah ke nie? =='



macam2 ayat kat Fb aku baca. arghhh. x faham apabila membaca. semua nk nampak cool. haha. padahal tulis macam biasa pun boleh. contoh nya


  1. pfftt - ape kah bende 2? uhuh
  2. jyeahh - huruf j 2 tujuan die ape?
  3. 'II' -itu tulisan roman yang bermksud dua. why x tulis 2 jek?
n banyak lagi la. bukan nak mengata, tapi if, pakcik makcik yang baca. kan x fham.

"kau sibuk kenape? ade kacau kau " -orang xpuas hati (Malaysia)

ewah, mcm mara sgt orang nie. heheh. korang tahu x ape aku nak ckp.

"  eh, yang kau nak mara nie kenape? kau selalu buat ea?"-jol (batu pahat)

hahhaa. jgn nak mara la. sebab itu pandangan aku. so, terima jelah ea. :P


double picture aku bagi. hehe. baca betul2 gambar 2. hehe. :p

THE END

No comments:

Post a Comment