2.8.11

kisah sebuah lagu dan mksud nya . ewahhh. :p

hai, pembaca. korang nak aku update pasal ape lagi? aku suka merepek kan? huhu. aku mmang suka merepek apabila aku kekurangan idea. jadi aku nk merepek sekarang. boleh? huhu.

p/s : music berkumandang semasa sedang menulis untuk mendpatkan mood semasa menulis.

setiap lagu meninggal kan kesan yang mendalam. betul x? setiap lagu ade lirik yang tersendiri. setiap perkataan ada mksud dan x salah kalau kita ckap lirik ini ada kene mengena dengan komposer. dia ingin kongsi kisah hidup die dengan membuat lagu. ada jugak buat lagu atas dasar suka2. huhu. 

aura sesetiap lagu berlainan. ade yang sedih ada yang happy dan ada jugak mara. jika kene dengan jiwa pendengar, lagu 2 akan hidup mcm di beri nyawa oleh sang pendengar. ewahhh, ayat x leyh belah. hehhe.

jadi. sesiapa yang mendengar lagu lepas nie. fham betul2 lirik lagu 2. then baru tahu kenapa ada orang menangis mendengar lagu or mengangguk kepala mendengar lagu or! tunduk dan benci akan lagu.

so, buii :v

video pilihan :


THE END

No comments:

Post a Comment