16.8.11

Selamat Hari Raya Dekat Kau

kenapa mesti ada orang x puas hati apa yang kita orang buat. macam bagus sangat orang2 2. biar la nk tulis apa ke apa ke nk apa ke. mcm mne ke. mcm bagus sgt. kang tulis kat fb terasa pulak. x pasal2 kene bunuh. opsss. huhuu. ingat la. kita bukan hidup sorang2. kita hidup bermasyarakat. x perlu ada perasaan mcm 2. klau ade jgn nk main hembus jek. pendam jek. x mati kan. lainlah die ade kacau hidup kau. haihhh. manusia manusia. memang manusiaL manusia betul la.apa pun x boleh. opsss. main lagend jambu. hahha.

cukuplah mukadimah untuk hari nie. hehhe. em, kepada pembaca yang tunggu cerita aku 2. maaf ea. hari nie aku x dpt update sebab x siap lagi. yang x suke. korang leyh tekan "bodoh" then korang tinggalkan komen. boleh aku komen korang nye cerita pulak. :) hehhe.

p/s : nanti aku buat satu blog untuk karya aku jek. nnti aku inform korang. kepada yang nk bacalah. huhu.

oh, dah nk dekat raya ni. hehe. aku pun dah tukar lagu blog aku kepada lagu raya. apa x suka? hahah, kesah ke aku kau ckp 2? hahha. aku lagi LIKE ade la. hahha. :p. kat radio pun dah kuar lagu raya lah . x caye? dengar suria fm la. 

oke la. SELAMAT HARI RAYA. kalu nk add aku kat fb. ni link nya Jol . display name aku. memang mcm 2. jangan terkejut. hehe.

THE END

No comments:

Post a Comment