23.8.11

kau sapa ? aku JOL KARIM ! hahahhaa. peduli apa. PRIHATIN kan?


makin lama baca makin menyampah. mula-mula seronok baca. tapi lama2 menyampah. kan dah ulang 2 kali. lagi sekali lah . MENYAMPAH !. kau, lepas geram. pernah dengar perpatah orang sombong ni susah dpt job? haha. x pernahkan. hah, aku bru buat perpatah 2.

oke tdi mukadimah jek . hehehe. malas nk cerita bnde 2. cerita bnde lain lalalala lagi best. xpela jap lagi blog aku pun kene mcm blog2 yang bru yang lain. hahha. tapi aku peduli apa. hahhaa. susah ade orang mcm nie. takut tercabar dan takut akan ke gagalan. cara terakhir mnghasut.

oke oke. aku bru join group SBJ iaitu group blogger JOHOR sahaja. di ulangi. untuk blogger JOHOR sahaja. huhu.  apa tujuan? mengambil petikan dri owner group 2.

"Yeahh ! So , nanti , bila nak buat gathering ke , lepak sama-sama ke , buat bengkel penulisan ke , buat bengkel edit blog ke , mestilah ada yang PRO antara ramai-ramai tu kan . Bila berkumpul , kongsi ilmu dan macam-macam lagi tu , BEST lah kan =) Sekarang dah boleh nampak , senang nak gath blogger yang dari Johor nih ." -najwa (batupahat/JB) wawathegewdix (tekan situ)


p/s : Si Blogger Johor tekan jek kat situ, dan add ya. :)


kenape die? die jek yang berani nak buat group 2. mybe ade group blogger johor lain. tapi x nampak pun. 
jadi2 ape slah kan? jadi la blogger yang prihatin, x moh jadi yang mcm sialgampangbabikimakanjing . maaf, perkataan telah di sekat, x bagus untuk kanak2. nampak ? prihatin kan? :p 


THE END

No comments:

Post a Comment