1.8.11

ini betul2 cerita benar.

"benci ke kau dengan aku? ye. aku tahu aku siapa. semua orang pandang aku macam sampah termasuk kau kan?  ye. semua yang kau nk aku x dpt bagi kan? apa aku buat semua salahkan? kau nk yang sweet, kau nk yang kaya, kau nk yang sempurna. tapi kenapa kau pilih aku kalau kau tahu aku nie x sweet, x kaya?

aku tahu sekarang kau dah ade yang lain. aku dah tahu sekrang kau benci kat aku. jadi kenapa bila aku ckp aku nk lepaskan kau, kau x nk? apa? apa alasan kau kali nie? sebb aku bukan mcm orng lain?. kau just nk buat aku kuli kau kan? beli itu beli nie. hantar rumah kau. then esok kau maki hamun aku. kutuk aku depan mmber2?

 ya sudahlah. dari aku duduk menyebut kau baik aku pergi "

hahahha, mcm mne? jangan la ingat itu betul2. hahha. xde mknenya aku nk tulis cerita peribadi kat sini. hahha. itu just idea nk buat novel jek nie. hehhe. :p.

so, kirim kan salam jol kat ibubapa korang ya
buii :v

video pilihan :


THE END

No comments:

Post a Comment