25.7.11

manusia

setiap manusia mempunyai perasaan, dan perasaan 2 x leyh di sembunyikan. perasaan yang membuatkan kita sedih, dan terus sedih. perasaan juga boleh buatkan kita happy dan terus sedih. dan boleh juga buat kiat happy lalu sedih. begitu hebat perasaan di cipta untuk makhluk nya.

" saya nie bang, suke kejar2 bnde yang xpasti dan pasti bukan milik saya. saya selalu macam 2, kenapa saya mcm nie? sebab die macam tunjuk die nk pada saya, sebnrnya x. " -Ahmad Shahrani (Batu Pahat)

"dunia nie x adil bro, kita jalan semua pandang hina" -Topel bukan nama sebenar (Johor)

"nothing" -unknown

==' semua 2 alasan. kenapa kita sebagai manusia kita x leyh terima hakikat yang kita mmng dah ade takdir. dah di tentukan. sekuat mne usaha kita nk ubah takdir kita pun, kalu bnde 2 dah memang di tetapkan. ia tetap berlaku! TERIMA SAJALAH KENYATAAN yang kita nie sume x leyh lwan takdir!

kalu kita nk layan perasaan kita nie. confirm! smpai mati pun kita hanyut.

"jadi apa perlu kita buat" -Fatimah (Selangor)

BANGUN, teruskan kemaraan anda. buang semua perasaan yang mngganggu diri. yang merosakkan diri!. lihat masa depan. tapi jangan lupe masa silam, supaya apa yang berlaku pada masa silam, x di ulangi.

salam jol. buat korang

buii

video pilihan :



THE END

No comments:

Post a Comment