12.6.11

38. Jol cerita tentang Rasyid :)

hello pembaca. aku tukar lagu untuk mensesuaikan suasana blog nie :)
 semalam (sabtu) aku dan rakan2 berkumpul die rumah Abdul Rasyid (Acid) .

dari petang aku menolong acid membuat persiapan untuk membuat jamuan/perjumpaan terakhir kita org. menjemput semua rakan datang pada pukul 9:30 mlm (11/06) . tapi semua dtg kul 10:00 mlm. serius, mula2 mcm xde orng nk dtg. kesian tengok si acid, pakai bju smart2 tapi xde org dtg. last2 semua dtg kul 10:00mlm. mcm suprise pulak kan. haha. tapi itu pun x lengkap, sorang x dtg. tpi xpe.

lepas SPM, lepas aku pindah Batu Pahat, memang aku rasa mcm dah jauh kot ngan diorang. tapi semalam. boom! mcm zaman sekolah. bapak rapat giler kiteorang. berbual mcm2. serius borak abis semalam, x tahu lah dalam hati masing2. lepas nie acid dah gerak. aku dah susah nk turun pontian. haha. sedih x? sedih kan?

chill kawan2 semua. jom aku cita pasal acid yang kita kenal. :)



ABDUL RASYID BIN MOHMAD. nama yang kiteorang kenal :) dan pnggilan kiteorang ACID
kawan yang steady, relax, x takot mati. haha. kawan yang paling stylo. kau dah berbini.
serius weyh kiteorang semua rindu ko nnti. gerak awal dalam group gari lidah.

ini pesanan aku :

kau kat sana pndai2 kau hidup. aku dah susah turun sana lepas nie. kalu kau balik dri sana nnti. singgah rumah aku la ya. sehala jek :) . nnti aku hantar kau balik. huhu. dan dan kau kene ingat beb, kte nye rancangan :) .  jgn kau balik sombong pulak. kita kawan baek sampai mati bro. wa ingat sama lu. oke bro. salam gari lidah :)

oke, pembaca. hari ini peribadi skit. hehe. hah? nk fb die ade2 nie link die. :) click sini : ABDUL RASYID .
last kata akhir jol. sayang la orang yang korang sayang selagi die maseh ade. :) kirim slam jol kat ibubapa korang ya. bui bui :)
 video pilihan :

 lagu perpisahan :)

THE END

3 comments: