28.6.11

55. nama saya Zuhaili :)

if korang nak tahu. kalu kau orang share blog kat malaysia nie. korang mesti jumpe blog yang korang x akan jangka yang blog2 diorang BOOM! PANAS! MENARIK! . if kita yang masih baru nie x explore dunia blog nie betul2. kita akan still duduk di tempat yang sama sahaja. no information tentang blog. jgn kita setakat buat blog. kita x baca blog yang laen. mcm kita punya blog nie bagus sgt.

"if korang follow blog 2 , jgn di sebbkan korang dipaksa atau korang nk tambah follower korang. korang follow sebb korang nk baca entry yang di tulis oleh orang 2. bukan sekadar nk kumpul follower. mcm jugak fb, bak kata orang2 hot : dah follow pndai2 tegur. x nk tegur i buang. hahhaha. so, fham2 la ya, "

itu luahan seorang pembaca tegar blog walaupun xde blog ==' . apa2 pun terima kasih sebb sudi memberi pendapat.

so, kita sebagai yang baru nie jgn smbong untuk berckap atau menanya kepada yang dah lame dalam bidang dunia blog nie. oke. jom naek kan nama Malaysia dalam bidang blogger. x boleh? oh, dunia sekarang xde yang mustahil dah. pembuangan anak pun dah jadi x mustahil, ape lah lagi berblogger. oke

oh, x lupe. ESOK ! peringatan penting. penuhkan stadium bukit jalil sebb MALAYSIA akan bertemu TAIWAN dalam kelayakan PIALA DUNIA. korang x penah terfikir ke tok pkai baju Malaysia bile tngok world cup nnti? huhu. aku mengimpikan bende 2. so, kita doa same2. aminn

sp. last word. manusia di jadikan oleh Allah untuk menunaikan tuntutannya dan meninggalkan larangannya. so, dah solat? :)

buibui :)

video pilihan


THE END

No comments:

Post a Comment