27.3.11

9. Jol Berbicara

1. Hai Hai Hai. sowi kawan2 dan pembaca pembaca sekalian. huhu. sudah lama kita x bersua, huhu, antara masalah saya hadapi ialah

  • xde internet
  • malas nak pergi umah nenek untuk online. 
  • pergi kebun (sawit)
tapi skang, aku sudah update. jadi bersedia lah dengar apa yang aq nak merepek kan nie. huhu. em, kali nie, aq nk luahkan isi hati aku. serius la aku nk luahkan tpi bukan kat sini. hahah. jgn harap kat sini jadi luahan hati aku. so, sapa2 yg wat luahan hati n perasaan kat blog. maaf aq x baca. bukan sombong. cuma x minat. eh, jap. aq tgh luahkan perasaan ke? hahah.

2. em, nk ckp ape ek. hah, serius wei kawan2, aku kat sini (Pt. Raja, BP) rindu org kat pontian. huhu. dari pakcik jpj ke pakcik polis ke pakcik jual steamboat ke pakcik debot ke makcik cleaner YSL. huhu. tpi apakan daya. x kan nk bagi duakan badan. haha. so, teruskan hidup nie la. jgn pulak nk bunuh2 diri nie. haha. serius aku ckp, atas kajian aku. orang2 yang nk bunuh diri nie termasuk kepada orang yang x siuman atau dikenali sebagai org giler. sbb ? sbb nye orang normal x kan nk wat bende bonggok 2. wei, ko ingat surga Allah 2 korang punye. sedarlah, bunuh diri memang selesaikan masalah kat dunia but di akhirat. neraka menanti syurga kata pergi. fikir-fikirkan wahai kawan2. hehe.

3. 2a 1b 4c 1d 1e. haha. result spm aku. haha. aku x malu ngan result aku. kenapa? well, nie usaha aku dan aku x tiru masa SPM. kepada sape yg keputusan baek. tahniah. tpi klau kepada yang keputusan baek tpi MENIRU. haha. baek ko pegi celup muke ko kat minyak panas. tpi aku rasa korang maseh x malu lagi. haha. tpi xpela. hehe, tpi apa2 pun tahniah jugak la. haha. em, lepas nie aku akan bergerak ke alam yang di namakan alam lepas sekolah. huhu. ntah mcm mne lah agaknya. tpi aq rase aq boleh lalui. hehe. kwan2 lama. aku sayang korang mcm keluarga aku sendiri. haha. tpi x tahu la korang. hahaha.

4. 4 minggu kat Pt. Raja still dlam keadaan yang blur. haha. biase la kan, orng baru masuk tempat baru. wahai kwan. datang lah kepada ku. ku ingin berkawan. haha. boleh ke macm 2. xleyh kan? so, maknanye. aq sendiri yang kene cari. tpi mcm mne?, mcm nie la. berfacebook dan berblog. haha. tpi ada ke yang sudi. huhu/

5. eh, dah no. 5 dah. huhu. sekejapnye rase. tpi xpela. aku akan terus meng update blog selagi aq maseh hidup dan aq x kan tinggalkan blog aq selagi aku ada tangan tok menaip dan ade mata tok aq melihat. huhu. kepada kawan yang membaca. selagi peluang ada walaupun 0.000000001 peratus. ia tetap peluang. jadi teruskan usaha anda. jadilah org berguna. kirimkan slam jol kat ibubapa anda ya, bui bui

THE END

No comments:

Post a Comment